Gå till huvudinnehåll
GoToGate
  • Flyg
  • Boende
  • Hyrbilar
  • Kontakta oss
  • Vanliga frågor
  • Kontaktuppgifter till flygbolag
  • Mina bokningar
Mina bokningar
Meny
SupportKontakta ossVanliga frågorKontaktuppgifter till flygbolagMina bokningar
  1. Hem
  2. Vanliga frågor och svar
  3. Betalning
  4. Vad händer om jag inte får en bokningsbekräftelse via e-post efter att jag har debiterats?
  • Incheckning
  • Flygbolagets tidtabellsändringar
  • Bagage/bagageinformation
  • Biljettändringar och avbokning
  • Betalning
    • Vilka betalningsmetoder accepteras på Gotogate ?
    • Vilka valutor accepteras på Gotogate ?
    • Kostar det mer att betala med kort?
    • Varför måste jag uppge min bostadsadress?
    • Mitt konto debiterades för en bokning som inte lyckades. När får jag tillbaka mina pengar?
    • Varför debiterades jag i en annan valuta än den som är kopplad till mitt kort?
    • Varför ökade kostnaden för mitt flyg?
    • Varför avvisas mitt kort?
    • Jag får ett felmeddelande när jag försöker betala, vad ska jag göra?
    • Vad ska jag göra om jag debiteras två gånger för min bokning?
    • Var hittar jag min faktura?
    • Varför fungerar inte onlinebetalning för mig?
    • Kan jag be om att få min återbetalning överförd till ett annat bankkonto?
    • Varför har jag inte fått mina pengar tillbaka än?
    • Varför fungerar inte min kupong?
    • Vad händer om jag inte får en bokningsbekräftelse via e-post efter att jag har debiterats?
    • Visa alla
  • Innan jag bokar
  • Egen transfer
  • Produkter och tjänster

Vad händer om jag inte får en bokningsbekräftelse via e-post efter att jag har debiterats?

Om du inte har fått en bokningsbekräftelse via e-post finns det flera möjliga förklaringar:

  • Bekräftelsen hamnade i din skräppostmapp istället för din inkorg.
  • Du angav fel e-postadress när du gjorde bokningen.
  • Din inkorg är full.
  • Det tar oss lite längre tid än vanligt att behandla din bokning.

Om det har gått mer än en timme sedan du bokade och du fortfarande inte kan hitta en bekräftelse i din inkorg eller skräppostmapp, kontakta oss.

Produkter och tjänster

  • Avbeställningsskydd
  • Reseskydd
  • Bagageförsäkring

Om oss

  • Om oss
  • Resevillkor
  • Integritetspolicy
  • Information om cookies
  • Tillgänglighetsmeddelande
  • Ladda ner appen

Support

  • Kontakta oss
  • Vanliga frågor
  • Kontaktuppgifter till flygbolag
  • Mina bokningar

Logga in

Mina bokningar
  • Visa
  • Mastercard
  • Eurocard
  • Trustly
  • Klarna
  • Google Pay
  • PayPal
  • Amadeus
  • Sabre
Gotogate / Svenska Resegruppen AB, Box 1340, 751 43 Uppsala. Org no. 556409-9025, VAT no. SE556409902501

© 2025 Gotogate. Alla rättigheter förbehållna.