Gå till huvudinnehåll
GoToGate
  • Flyg
  • Boende
  • Hyrbilar
  • Kontakta oss
  • Vanliga frågor
  • Kontaktuppgifter till flygbolag
  • Mina bokningar
Mina bokningar
Meny
SupportKontakta ossVanliga frågorKontaktuppgifter till flygbolagMina bokningar
  1. Hem
  2. Vanliga frågor och svar
  3. Betalning
  4. Mitt konto debiterades för en bokning som inte lyckades. När får jag tillbaka mina pengar?
  • Betalning
    • Mitt konto debiterades för en bokning som inte lyckades. När får jag tillbaka mina pengar?
    • Vilka betalningsmetoder accepteras på Gotogate ?
    • Vilka valutor accepteras på Gotogate ?
    • Kostar det mer att betala med kort?
    • Varför måste jag uppge min bostadsadress?
    • Varför debiterades jag i en annan valuta än den som är kopplad till mitt kort?
    • Varför ökade kostnaden för mitt flyg?
    • Varför avvisas mitt kort?
    • Jag får ett felmeddelande när jag försöker betala, vad ska jag göra?
    • Vad ska jag göra om jag debiteras två gånger för min bokning?
    • Var hittar jag min faktura?
    • Varför fungerar inte onlinebetalning för mig?
    • Kan jag be om att få min återbetalning överförd till ett annat bankkonto?
    • Varför har jag inte fått mina pengar tillbaka än?
    • Varför fungerar inte min kupong?
    • Vad händer om jag inte får en bokningsbekräftelse via e-post efter att jag har debiterats?
    • Visa alla
  • Incheckning
  • Flygbolagets tidtabellsändringar
  • Bagage/bagageinformation
  • Biljettändringar och avbokning
  • Innan jag bokar
  • Produkter och tjänster

Mitt konto debiterades för en bokning som inte lyckades. När får jag tillbaka mina pengar?

Handläggningstiden för återbetalningar av bokningar som inte gick igenom varierar beroende på vilken betalningsmetod som användes. Vi kommer att skicka ett e-postmeddelande med detaljerad information om återbetalningsprocessen.

Om din bokning inte bekräftades och du inte kan hitta vårt meddelande i din inkorg, kontrollera din skräppostmapp innan du kontaktar oss.

Produkter och tjänster

  • Avbeställningsskydd
  • Reseskydd
  • Bagageförsäkring

Om oss

  • Om oss
  • Resevillkor
  • Integritetspolicy
  • Information om cookies
  • Tillgänglighetsmeddelande
  • Ladda ner appen

Support

  • Kontakta oss
  • Vanliga frågor
  • Kontaktuppgifter till flygbolag
  • Mina bokningar

Logga in

Mina bokningar
  • Visa
  • Mastercard
  • Eurocard
  • Trustly
  • Klarna
  • Google Pay
  • PayPal
  • Amadeus
  • Sabre
Gotogate / Svenska Resegruppen AB, Box 1340, 751 43 Uppsala. Org no. 556409-9025, VAT no. SE556409902501

© 2025 Gotogate. Alla rättigheter förbehållna.