Gå till huvudinnehåll
GoToGate
  • Flyg
  • Boende
  • Hyrbilar
  • Kontakta oss
  • Vanliga frågor
  • Kontaktuppgifter till flygbolag
  • Mina bokningar
Mina bokningar
Meny
SupportKontakta ossVanliga frågorKontaktuppgifter till flygbolagMina bokningar
  1. Hem
  2. Vanliga frågor och svar
  3. Flygbolagets tidtabellsändringar
  4. Hur får jag reda på om en flygtid har ändrats?
  • Incheckning
  • Flygbolagets tidtabellsändringar
    • Hur får jag reda på om en flygtid har ändrats?
    • Flygbolaget har ändrat mitt flyg, vem ska jag kontakta?
    • Mitt flyg har ändrats/avbrutits. Vilka alternativ har jag?
    • Hur använder jag min resevoucher/öppna biljett?
    • Visa alla
  • Bagage/bagageinformation
  • Biljettändringar och avbokning
  • Betalning
  • Innan jag bokar
  • Egen transfer
  • Produkter och tjänster

Hur får jag reda på om en flygtid har ändrats?

Din flygstatus finns på flygbolagets webbplats. Kontrollera den ofta för att undvika komplikationer i sista minuten.

Vi och/eller flygbolaget informerar dig om eventuella schemaändringar via e-post och/eller SMS. Om du får reda på en ändrad flygtid på egen hand, kontakta oss så att vi kan hjälpa dig.

I de fall då flygbolaget inte meddelar oss om några ändringar kan du bli ombedd att kontakta flygbolaget direkt.

Kom ihåg att det är resenärens ansvar att hålla sig uppdaterad om ändringar av flygtiderna.

Produkter och tjänster

  • Avbeställningsskydd
  • Reseskydd
  • Bagageförsäkring

Om oss

  • Om oss
  • Resevillkor
  • Integritetspolicy
  • Information om cookies
  • Tillgänglighetsmeddelande
  • Ladda ner appen

Support

  • Kontakta oss
  • Vanliga frågor
  • Kontaktuppgifter till flygbolag
  • Mina bokningar

Logga in

Mina bokningar
  • Visa
  • Mastercard
  • Eurocard
  • Trustly
  • Klarna
  • Google Pay
  • PayPal
  • Amadeus
  • Sabre
Gotogate / Svenska Resegruppen AB, Box 1340, 751 43 Uppsala. Org no. 556409-9025, VAT no. SE556409902501

© 2025 Gotogate. Alla rättigheter förbehållna.